10 תשובות
איך גילית את זה?
ולספר להורים מן הסתם._.
אנונימית
ספאם וזה באמת אמיתי אז תדבר איתי ועם היא מחשיכה או משהו תגיד לההורים שלך שתראיתה אותה... ופעם הבאה תצלם אותה שהיו לך הוכחות אם ההורים שלך אומרים שאין מצב ושאתה סתם מדבר שטיות
ואי חחח אם זה לא ספאם.. תדבר איתה תגיד לה עם הכל בסדר?
משטרה...?
אנונימית
אומרים שזו בעיה נפשית, שאנשים נמשכים לבעלי חיים.
תשתף את ההורים שלך זה המעשה הנכון.
סמאללה! אתה חייב להודות שזה די מצחיק
בשבילך אני מקווה שזה ספאם כי אם לא אתה עומד להיות דוד לאנשי כלב מזל טוב
שואל השאלה:
תודה.
אנונימי
שתעשה מה שבא לה...
אנונימית
תדבר איתה...
או שתגיד להורים שלך.

ואחי, זה ניראה הכי ספאם בעולם.
אנונימית