התחברות הרשמה

זה הגיוני שאני לא אוהבת אף אחד אבל בא לי חבר?

29 בנובמבר 2017, 18:40
רגשותאהבות נעורים    
3 תשובות
כן
פ
פינגווין T_T
חח כן
אני ההפך, אני ממש אוהבת מישהו ואני לא רוצה חבר. אם כבר זה מוזר
אנונימית
הגיוני
י
ילדה עם כנפיים
באותו הנושא:
הגיוני שאני אוהבת מישהו אבל לא אוהבת את המראה החיצוני שלו?
זה הגיוני שאני אוהבת את אותו הילד שנתיים רצוף? מה הזמן הכי ארוך שלכם שאהבתם ילד\ילדה
זה הגיוני שאני אוהב להיות לבד?
זה הגיוני שאני אוהבת לרשום ספרים חופשי מהדימיון אבל לא סובלת שיעורי ספרות?
הגיוני שאני אוהב דיכאון?
הגיוני שאני אוהבת...
הגיוני שאני אוהבת לקרא אבל אני ממש שונאת שיעורי ספרות?
זה הגיוני שאני אוהבת אותו כל כך ובו זמנית גם שונאת אותו מעומק הלב?
הגיוני שאני אוהב את אחות של חברה שלי יותר מחברה שלי אבל בקטע שונה...
זה הגיוני שאני מאוהב במישהי אבל לא חושב שהיא יפה?
הגיוני שאני אוהב את הבדידות?