13 תשובות
הולי שיט, רציתי לשאול בדיוק את אותה השאלה!
אני רואה שפה לא קיבלת תשובות, אבל עברו יומיים אז אולי הספקת לקבל תשובה לשאלה הזאת ממקורות שהם לא סטיפס? או שהספקת לשחק בעצמך?
אני רואה שפה לא קיבלת תשובות, אבל עברו יומיים אז אולי הספקת לקבל תשובה לשאלה הזאת ממקורות שהם לא סטיפס? או שהספקת לשחק בעצמך?
אנונימי
שואל השאלה:
הספקתי לשחק, אותי אישית זה לא הרתיע אבל אולי זה יכול להטריד אנשים אחרים אבל לא ממש.. יש בהמשך קטעים כאלה טיפה מקפיצים אבל זה סבבה לגמרי, בכל מקרה אתה חייב לשחק המשחק באמת באמת מדהים ואני אומרת בתור פחדנית
הספקתי לשחק, אותי אישית זה לא הרתיע אבל אולי זה יכול להטריד אנשים אחרים אבל לא ממש.. יש בהמשך קטעים כאלה טיפה מקפיצים אבל זה סבבה לגמרי, בכל מקרה אתה חייב לשחק המשחק באמת באמת מדהים ואני אומרת בתור פחדנית
אנונימית
מגניב, תודה!
אני אשחק, נקווה שזאת לא תהיה טעות
אה עוד שאלה, אם כבר מדברים... כמה ארוך המשחק? (סתם כדי לדעת)
אני אשחק, נקווה שזאת לא תהיה טעות
אה עוד שאלה, אם כבר מדברים... כמה ארוך המשחק? (סתם כדי לדעת)
אנונימית
שואל השאלה:
הוא לא ארוך באמת, משהו בין לשעתיים שלוש? ככה זה לקח לי לפחות
ותהנה!
הוא לא ארוך באמת, משהו בין לשעתיים שלוש? ככה זה לקח לי לפחות
ותהנה!
אנונימית
תודה רבה
אנונימי
היי אממ זה אותו האנונימי ממקודם, סליחה על ההפרעה... בסוף שיחקתי במשחק, אני כבר בשלב די מתקדם שלו... אני חושב שאני ממש קרוב לסוף... בכל אופן, יש לי שאלה... שמעתי משהו שקשור לקבצים עצמם של המשחק, לא בדיוק הבנתי מה ולא ממש הסבירו לי כדי לא לעשות ספויילרים... את יודעת במקרה על מה אני מדבר? ואת יודעת אולי איך להגיע לקבצים של המשחק, אם כך?
אנונימי
שואל השאלה:
כן, תעקוב אחרי השלבים
c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\doki doki literature club!
ובסוף אתה צריך ללחוץ על הcharacters. בהמשך הסיפור כבר תבין מה צריך לעשות
כן, תעקוב אחרי השלבים
c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\doki doki literature club!
ובסוף אתה צריך ללחוץ על הcharacters. בהמשך הסיפור כבר תבין מה צריך לעשות
אנונימית
תודה רבה!
אנונימי
היי! אני יודעת שהשאלה מזמן, אבל אם עדיין תוכלי לענות אשמח.
אני רוצה לשחק במשחק, אני פחדנית ואני בת 13, את חושבת שכדאי לי?
אני רוצה לשחק במשחק, אני פחדנית ואני בת 13, את חושבת שכדאי לי?
אנונימית
שואל השאלה:
בעיקרון אני לא חושבת, כן יש שם קטעים שיכולים להיות רגישים לאנשים שיש להם מחשבות או נטיות כלשהן שהן אובדניות אז תקחי את זה בחשבון.
בעיקרון אני לא חושבת, כן יש שם קטעים שיכולים להיות רגישים לאנשים שיש להם מחשבות או נטיות כלשהן שהן אובדניות אז תקחי את זה בחשבון.
אנונימית
לאנונימית שהיא לא שואלת השאלה
זה אותו האנונימי ממקודם, אני מסכים עם מה ששואלת השאלה כתבה, אבל רק רציתי לציין שבתור אדם פחדן אני יכול להגיד לך שזה ממש עוזר לשחק עם חבר/ה, זה הרבה פחות מלחיץ כשיש איתך מישהו... זה גם משחק שאין שום בעיה לשחק עם מישהו כי זה רומן ויזואלי, כלומר מה שעושים בו הוא בעיקר לקרוא.
הערה: תקראי את האזהרה בתחילת המשחק ותקחי ברצינות את החלק של "המשחק לא מומלץ לאנשים בדיכאון או כאלה שמקבלים התקפי חרדה", אם את מהאנשים האלה אז תוותרי.
עוד הערה: למרות הכל, זה משחק נהדר!
זה אותו האנונימי ממקודם, אני מסכים עם מה ששואלת השאלה כתבה, אבל רק רציתי לציין שבתור אדם פחדן אני יכול להגיד לך שזה ממש עוזר לשחק עם חבר/ה, זה הרבה פחות מלחיץ כשיש איתך מישהו... זה גם משחק שאין שום בעיה לשחק עם מישהו כי זה רומן ויזואלי, כלומר מה שעושים בו הוא בעיקר לקרוא.
הערה: תקראי את האזהרה בתחילת המשחק ותקחי ברצינות את החלק של "המשחק לא מומלץ לאנשים בדיכאון או כאלה שמקבלים התקפי חרדה", אם את מהאנשים האלה אז תוותרי.
עוד הערה: למרות הכל, זה משחק נהדר!
אנונימית
את מבינה שהמשחק עצמו הוא 10 שעות נכון?
אחרי שסיורי מתאבדת עושים ריסטארט למשחק ומשחקים מהתחלה. בהתחלה זה נראה רגיל אבל כשאת ממשיכה יש את הדברים הכי מפחידים *בעולם!!* ברמה שאח שלי שהוא גיימר משחקי אימה רציניים ולא מפחד משום משחק אימה או סרט אימה פחד מזה *ממש*!!
נגיד יש קטע שיש שקט לכמה דקות אמיתיות בלי אפשרות לצאת מהמשחק או לסגור את המחשב ואחרי הרבה הרבה זמן רנדומלי פתאום אחת הדמויות קופצת עליך עם קול חזק.
או שלפתע אחת הדמויות מקבלת עיניים אמיתיות של בני אדם מהמציאות ויורד לה דם מהעיניים.
ועוד מלא דברים הרבה הרבה הרבה יותר נוראיים!
קיצר תקראו את כל מה שאמרתי ותבינו ששואלת השאלה טעתה *בענק*
אחרי שסיורי מתאבדת עושים ריסטארט למשחק ומשחקים מהתחלה. בהתחלה זה נראה רגיל אבל כשאת ממשיכה יש את הדברים הכי מפחידים *בעולם!!* ברמה שאח שלי שהוא גיימר משחקי אימה רציניים ולא מפחד משום משחק אימה או סרט אימה פחד מזה *ממש*!!
נגיד יש קטע שיש שקט לכמה דקות אמיתיות בלי אפשרות לצאת מהמשחק או לסגור את המחשב ואחרי הרבה הרבה זמן רנדומלי פתאום אחת הדמויות קופצת עליך עם קול חזק.
או שלפתע אחת הדמויות מקבלת עיניים אמיתיות של בני אדם מהמציאות ויורד לה דם מהעיניים.
ועוד מלא דברים הרבה הרבה הרבה יותר נוראיים!
קיצר תקראו את כל מה שאמרתי ותבינו ששואלת השאלה טעתה *בענק*
שואל השאלה:
לא מבינה איך אחיך הגיע לעשר שעות של משחק, סיימתי את המשחק באמת תוך שעתיים-שלוש. כמובן אחרי הקטע שקורה (והספויילר שעשית לכל מי שקורא את זה) כן דברים מוזרים קורים אבל בתוך המשחק ויש אופציה לצאת מהמשחק מתי שרוצים. המשחק הזה כן מפחיד וזה תלוי ברמת הפחד של מי שמשחק בו, אני למשל שיחקתי וכן נבהלתי כמה פעמים אבל לא פחדתי ברמה של ממש.
לא מבינה איך אחיך הגיע לעשר שעות של משחק, סיימתי את המשחק באמת תוך שעתיים-שלוש. כמובן אחרי הקטע שקורה (והספויילר שעשית לכל מי שקורא את זה) כן דברים מוזרים קורים אבל בתוך המשחק ויש אופציה לצאת מהמשחק מתי שרוצים. המשחק הזה כן מפחיד וזה תלוי ברמת הפחד של מי שמשחק בו, אני למשל שיחקתי וכן נבהלתי כמה פעמים אבל לא פחדתי ברמה של ממש.
אנונימית
באותו הנושא: