היי, אני רוצה להגיד לה שיש לי משהו אליה אבל בצורה לא ישירה יותר מידי, אנחנו מדברים בעיקר בסנאפצאט ובאינסטגרם.. יש לכם איזה רעיון? אל תגידו לי פנים מול פנים כי לא יוצא לנו להתראות הרבה
5 בדצמבר 2017, 00:20
תשובה אחת
יש כל מיני תתחיל בזה שתפרגן לה המון ואז תגיד לה שרק איתה אתה מרגיש ככה פתוח