תשובה אחת
זוהי פגיעה בשלטון החוק, זוהי צבירת כוח של השלטון על חשבון הציבור. זה אחד החוקים הכי אנטי דמוקרטיים שמנסים להעביר בארץ עד היום
באותו הנושא: