14 תשובות
ממש לא
לא, להפך זה ממש חמוד
לא, גם אני כזאת.
לא אני מבקרת אותם כל יום..
(הלוואי וניו עוד כמונו)
לא מוזר... אני מדברת עם סבא וסבתא שלי (מצד אמא) כל יום חצי שעה בערך... מספרת להם הכל
לא רגיל כי בדרך כלל לאנשים אין את ההפשרות הזאת או שהם קשורים יותר לצד האם או האב, אבל אין בזה דבר רע :)
הייתי אומרת שזה מיוחד
לא, זה אומר שאתה מחובר אליהם רגשית וזה דבר טוב, אני בטוחה שאתה גורם להם להעסקה וגם הם נהנים מכך
לא זה הכי כיף
אחד הדברים. מומלץ מאוד, כל הכבוד לך
ST.
כיף לך, אם רק היתי יכולה..
לא, זה ממש יפה. כל הכבוד!
לא וכל הכבוד לך
באותו הנושא: