התחברות הרשמה

איך קוראים למשהו שהרגשתי שקרה לי כבר? שכחתי מההזה

23 בדצמבר 2017, 22:18
זיהוימושגים    
4 תשובות
דה ז'ה וו.
ת
תֹּם
דה ז'ה וו
M
Make the world better
דה ז'ה בו
T
Tomer254
משהו שהרגשתי שקרה לי כבר
G
Grungegirl
באותו הנושא:
תספרו את הסיפור של הנשיקה הראשונה שלכם, איך קרה מתי קרה ואיך הרגשתם?
פעם בכיתם ממשהו שקרה בסדרה?
איך קוראים למילה הזאת שנגיד אתה יכול להיות מושפע למשהו?
קרה לכם שהייתם דלוקים על מישהו ואז ירד לכל ממנו ממש ואז חזרו לכם הרגשות?
עזרה במשהו שקרה לי עם מישהי-תיכנסו בבקשה
איך לקרוא למשהו שקוראים לו דימה באנשי קשר?
רוצה לשתף אותכם במשהו שקרה לי עכשיו:( הייתי עם חבר שלי וראיתי ש
איך קוראים להרגשה הזאת שאתה מרגיש כאילו חווית אותה בעבר?
תעזרו לי במשהו שקרה בהפסקה
נזכרתי במשהו שקרה מזמן...
כולם מדברים על אלנבי אלנבי יש למשהו את הסרטון של מה שבאמת קרה שם?