4 תשובות
תלכי לדואר ותגידי לפקידה שאת רוצה לשלוח דואר רשום היא תמלא לך את הטופס ותשלמי כמה שקלים היא תביא לך את הקבלה ותשים את המכתב או את החבילה בדואר יוצא
שואל השאלה:
אני רוצה לשלוח חבילה בקרטון, צריך מעטפה? צריך לרשום את השם שלי? צריך לחכות בתור בדואר?
אני רוצה לשלוח חבילה בקרטון, צריך מעטפה? צריך לרשום את השם שלי? צריך לחכות בתור בדואר?
יש בדואר קרטון יביאו לך או שתשיגי מאיזה מוצר שקנית או קרטון של נעליים או תמצאי קרטון ליד סופר מרקט בדואר יש קרטון ובדואר יעטפו לך את הקרטון וישקלו לך את החבילה תביאי איתך עד 100 שקלים בטוח תקבלי עודף.
שואל השאלה:
טוב שלחתי, החבילה שקלה 600 גרם שילמתי 17 שקל על דואר רשום (הודעת sms על קבלת המשלוח עולה שקל)
טוב שלחתי, החבילה שקלה 600 גרם שילמתי 17 שקל על דואר רשום (הודעת sms על קבלת המשלוח עולה שקל)
באותו הנושא: