התחברות
הרשמה
זה הגיוני שכל פעם שמכירים אותי אומרים לי שאני יפה אבל אז כשמצלמים אותי סרטון אני בשוק מהכיעור? זה הגיוני להיות עד
כדי כך לא פוטוגנית בתמונות? יש לי ביטחון כל הזמן עד שאני רואה את עצמי בסרטון
18 בינואר 2018, 00:30
מצלמות
צילום
תשובה אחת
וואי גם אני ככ כזאתי..
זה נראלי מאוד תלוי בזווית שמצלמים אותך בה
ל
לא שלך
באותו הנושא:
זה הגיוני שכל פעם שאני רואה חיילים, אז אני מרגישה תחושת גאווה ומשהו בי מתחיל להתרגש?
אומרים לי באינסטה שאני יפה ואפילו מגזימים לפעמים בתגובות הטובות אנשים שמכירים אותי במציאות גם אומרים.. אז למה לא מתחילים איתי במציאות?
זה הגיוני שכשמצלמים אותי אני לא יוצאת פוטוגנית בכלל אבל בהסרטה אני יוצאת יפה?
למה כשמצלמים אותי אני יוצאת ממש מכוער אבל במראה או מצלמה פנימית ממש יפה?
כשמצלמים אותי אני ממש נראת זוועה לעומת מה שאני רואה במראה ובמצלמה הפנימית, למה זה כהה?
למה כשמצלמים אז לפעמים הצלם אומר ;"תגידו צ'יז!"?
אני יוצאת ממש יפה בתמונות, אבל נגיד כשמצלמים אותי מהפרופיל אני ממש מכוערת, או כשמצלמים אותי בהפתעה כשאני לא מוכנה מה לעשות?
זה הגיוני שאני יפה במציאות, במראה, אומרים לי תמיד שאני יפה, אבל בתמונות אני יוצאת מכוערת?
זה הגיוני שכשאני מסתכלת במראה אני נראת ממש טוב וזה ופתאום כשמצלמים אותי אני נראת שונה בטירוף ופשוט מכוערת!?
כשמצלמים אותי אני נראית שונה מאיך שאני רואה את עצמי במראה.. כשמצלמים אותי ככה אנשים רואים אותי?
למה כשמצלמים אותי אני יוצאת זוועה ושאני מצטלמת מצלמה קדמית או שאני מסתכלת במראה אני די יפה? זה פשוט הורס לי את כל הביטחון..