6 תשובות
סוכרזית ;-)
סוכר הרבה יותר טוב.
סוכר חום הוא הכי טוב ואל תשתי סוכרזית כי אחר כך אי אפשר לשתות אם סוכר..
אמנם סוכר יותר משמין, אבל בסוכרזית יש לא מעט חומרים לא בריאים לגוף. עדיף כמובן סוכר, כי זה פחות פוגע (כמובן לא להגזים d=)
סוכרזית זה לחולי סכרת וזה יותר בריא
תלוי. אם יש לך סכרת אז עדיף סוכרזית אבל בעקרון לאנשים בריאים עדיף סוכר
באותו הנושא: