7 תשובות
שואל השאלה:
למה הוא התפוצץ ממה זה נובע?
אנונימית
לא..
מגרדת לך העין?
שואל השאלה:
לא..
אבל יש לי עדשות מגע לראיה אם זה קשור
אנונימית
אני לא רופאה או משהו.. אבל קודם כל תורידי את העדשות ותתני לעין שלך להתאוורר..
אם את רואה שהדבר הזה מחמיר ומתפשט יכול להיות שיש לך שם דלקת וכדאי שתלכי לרופא ואם זה נשאר אותו הדבר ופוחת עם הזמן (במהלך כמה ימים) אז תדעי שזה סתם היה פיצוץ שלך נים.
יכול להיות שזה איזשהי דלקת.. אם זה לא עובר תלכי לבדוק אצל רופא
באותו הנושא: