4 תשובות
ברור שזה הגיוני.
אני מבינה אותך
הייתי ממליצה להתרחק מבנות כאלה..
אני מבינה אותך
הייתי ממליצה להתרחק מבנות כאלה..
הן נשמעות שהן מנצלות אותך.. תתרחקי לתקופה מסויימת תמצאי לך חברה אחרת להיות בה
תעשי קצת הפסקה איתן וכן נגעת בצדק
תעשי קצת הפסקה איתן וכן נגעת בצדק
הן כאלה רעות, איך אפשר לקרוא להן חברות הכי טובות? תעזבי אותן ותעברי הלאה, הן יותר מדיי טובות בשבילך אני בטוחה בזה. מגיע לך חברות אמיתיות.
שואל השאלה:
יש לנו הרבה רגעים טובים ביחד, כן. אבל כל פעם שאני מנסה להעמת איתן הן אומרות שהן לא עשו כלום ואני המגעילה שיצאה לא בסדר. אין לי אפשרות למצוא חברים אחרים, זה או הן או לבד, ואני לא יכולה להיות לבד. פשוט לא. כל השאר נמצאות בחבורות אחרות והן חושבות שהשתיים האלו מלאכיות, והן היחידות שגרות לידי. אני נמצאת כרגע בדיכאון ואני מתמודדת עם הדברים בצורה אחרת, אני מראה שלא אכפת לי אבל הולכת ובוכה עליהן. ואני לא רוצה את זה יותר אבל לא מצליחה להפסיק.
הן ממשיכות להיגד "לא נכון כן אכפת לנו ממך" אבל זה שקר גס וכואב.
כנראה הייתי צריכה לפרוק, מרגישה טיפה יותר טוב.
יש לנו הרבה רגעים טובים ביחד, כן. אבל כל פעם שאני מנסה להעמת איתן הן אומרות שהן לא עשו כלום ואני המגעילה שיצאה לא בסדר. אין לי אפשרות למצוא חברים אחרים, זה או הן או לבד, ואני לא יכולה להיות לבד. פשוט לא. כל השאר נמצאות בחבורות אחרות והן חושבות שהשתיים האלו מלאכיות, והן היחידות שגרות לידי. אני נמצאת כרגע בדיכאון ואני מתמודדת עם הדברים בצורה אחרת, אני מראה שלא אכפת לי אבל הולכת ובוכה עליהן. ואני לא רוצה את זה יותר אבל לא מצליחה להפסיק.
הן ממשיכות להיגד "לא נכון כן אכפת לנו ממך" אבל זה שקר גס וכואב.
כנראה הייתי צריכה לפרוק, מרגישה טיפה יותר טוב.
אנונימית
באותו הנושא: