2 תשובות
שואל השאלה:
קצת הרבה מביך אני מפחד גם כשאחרי המה קורה השיחה תתקע
קצת הרבה מביך אני מפחד גם כשאחרי המה קורה השיחה תתקע
אנונימי
לא יהיה מוזר, אולי קצת מביך בהתחלה
באותו הנושא: