2 תשובות
פשוט תנסי לא לחשוב על זה ותסמכי על חבר שלך. את יכולה לבדוק לו את הטלפון אבל לא מומלץ ולא משהו שאני אישית הייתי עושה.. לטובתך, תמחקי את המספר שלה ככה שלא תוכלי לראות מתי היא מחוברת ומתי היא לא.
מה שלא רואים, לא כואב.
שתדלי לסמוך עליו, קחי מה שהוא אומר לחב אבל כן מיידי פעם תבדקי אותו תיראי אם אפשר לסמוך עליו או לא, אם וכאשר את יודעת שאפשר לסמוך עליו תרפי ותאמיני לו, כי כנראה לא סתם הם נפרדו ולא בתם הוא איתך!
עברתי מצב כזה אני מאוד מזדהה איתך, אבל את חייבת להיות חזקה ולהמשיך הלאה!