15 תשובות
מה עשית?
זה לא משנה מה עשית
אם הוא לא עשה מזה עניין, ולא ייחס לזה חשיבות- תעשי כמוהו.
אל תעשי מזה עניין.
זה היה וזה נגמר.
זהו.
אם הוא לא עשה מזה עניין, ולא ייחס לזה חשיבות- תעשי כמוהו.
אל תעשי מזה עניין.
זה היה וזה נגמר.
זהו.
שואל השאלה:
חיבקתי אותו והוא לא זרם:
חיבקתי אותו והוא לא זרם:
אנונימית
בקטנה אחותי.
שואל השאלה:
אוף אבל אני חושבת שהוא אהב אותי והרסתי את זה:(
אוף אבל אני חושבת שהוא אהב אותי והרסתי את זה:(
אנונימית
חיבוק הרס את זה? מה?
לא.
תשחררי מזה, תמיד יש second chance.
it will be alright baby
לא.
תשחררי מזה, תמיד יש second chance.
it will be alright baby
שואל השאלה:
לא החיבוק. זה שאני מתנהגת רגיל לידו ולא קשה להשגה
לא החיבוק. זה שאני מתנהגת רגיל לידו ולא קשה להשגה
אנונימית
את חושבת שאם הית מתנהגת קשה להשגה הוא היה נמשך אליך?
זה לא עובד ככה
זה סתם מטומטם.
זה לא עובד ככה
זה סתם מטומטם.
שואל השאלה:
נראה לי הוא נמשך אליי כי הייתי אני..
נראה לי הוא נמשך אליי כי הייתי אני..
אנונימית
אוקיי זה כבר אומר משהו לא?
שואל השאלה:
מה זה אומר?
מה זה אומר?
אנונימית
אמרת שהוא נמשך אליך כי את מי שאת
שואל השאלה:
כן, אבל אולי זה שאני טיפה מתרגשת לידו הורס את זה
כן, אבל אולי זה שאני טיפה מתרגשת לידו הורס את זה
אנונימית
מותר לך להתרגש. זה טבעי להתרגש ליד הקראש
שואל השאלה:
אוקיי
אוקיי
אנונימית
באותו הנושא: