2 תשובות
כנראה מהקור את מאבדת תחושה ברגל ואת מרגישה שאין לך כל כך שליטה עליה
קורה לי לפעמים בכף רגל שהיא ממש קרה ושאני הולכת זה כל כך כואב ולפעמים אני לא שמה לב איך אני הולכת מרוב הקור שאני מאבדת את התחושה
קורה לי לפעמים בכף רגל שהיא ממש קרה ושאני הולכת זה כל כך כואב ולפעמים אני לא שמה לב איך אני הולכת מרוב הקור שאני מאבדת את התחושה
לכי תבדקי את זה. זה יכול להיות מהקור אבל כדאי שתראי רופא. זה לא נשמע תקין אם נפלת כמה פעמים בגלל זה
באותו הנושא: