תשובה אחת
ללחוץ על לחצן הספאם..
זה יעביר אותו ישירות לתיקיה של ספאם. אם זה לא עובר בפעם הבאה אחרי הפעם הראשונה אז בפעם השניה הוא "ילמד" שזה ספאם.
זה יעביר אותו ישירות לתיקיה של ספאם. אם זה לא עובר בפעם הבאה אחרי הפעם הראשונה אז בפעם השניה הוא "ילמד" שזה ספאם.
באותו הנושא: