5 תשובות
כן,
לפעמים עדיף לא לדבר, שתהיי שם בשבילו,
זה מספיק
למה הוא בכה?
אנונימית
שואל השאלה:
חח אני לא יכולה להגיד את הסיבה אבל ככה הגבתי לו
אנונימית
כן
בפעם הבאה תחבקי אותו תראי שאת לצידו.
ואחרי שהוא ירגע כמובן תנסי לעזור לו.
באותו הנושא: