10 תשובות
לול אני בכלל לא כזה אוהבת קוביות
ואם כן, אז לא אכפת לי כמה יהיו
כן, כמה שיותר קוביות זה יותר יפה
אז 8
לא כ"כ אכפת לי, לא מבינה את ההתלהבות סביב זה.
אני אוהבת כרסון חמוד :)
וואלה זה תלוי בגבר יש כאלו שמושלם להם 4 וטו מאץ בשבילהם 8
אני אוהבת 6
אנונימית
שש הכי יפה
כמו בתמונה
אנונימית
שואל השאלה:
יש לו 4 בתמונה
אנונימי
יש לו 6 בתמונה
ואני אוהבת הכי 4