10 תשובות
לול אני בכלל לא כזה אוהבת קוביות
ואם כן, אז לא אכפת לי כמה יהיו
ואם כן, אז לא אכפת לי כמה יהיו
כן, כמה שיותר קוביות זה יותר יפה
אז 8
אז 8
לא כ"כ אכפת לי, לא מבינה את ההתלהבות סביב זה.
אני אוהבת כרסון חמוד :)
וואלה זה תלוי בגבר יש כאלו שמושלם להם 4 וטו מאץ בשבילהם 8
אני אוהבת 6
אנונימית
שש הכי יפה
כמו בתמונה
כמו בתמונה
אנונימית
שואל השאלה:
יש לו 4 בתמונה
יש לו 4 בתמונה
אנונימי
יש לו 6 בתמונה
ואני אוהבת הכי 4
ואני אוהבת הכי 4
באותו הנושא: