תשובה אחת
אל תהיי נחמדה כל כך למי שלא צריך. לפעמיים שנחמדים מידי לאנשים הם רואים את זה כחולשה או דרך ניצול.
ואם הן מדברות איתך רק שבא להן וזה מפריע לך פשוט תגידי או שאל תתייחסי אליהן.
ואם הן מדברות איתך רק שבא להן וזה מפריע לך פשוט תגידי או שאל תתייחסי אליהן.
אנונימית
באותו הנושא: