6 תשובות
כמה ימים לפני שהבנתי שאני לא מאמינה בו כעסתי עליו.
כן. ואני אפילו לא מאמינה בו.
Helpless
כן,
זה היה בתחילת הדרך
ובתכלס, זה הכל רק לא אמונה
מעבר לזה, זו אפילו כפירה נוראית בבורא עולם
יענו בורא אמר לי:'מה אתה יודע יותר טוב ממני, אני רואה דברים שאתה לעולם לא תוכל לראות, ויודע מה טוב/נכון לא טוב/לא נכון בשבילך
***************
היום אני יודע שאין רע אצל הקדוש ברוך הוא
הכל זה לטובה ובהתאמם ל 'תיקון' האישי
לא
גם כשהיה לי קשה בחיים לא כעסתי על ה' אני תמיד מקווה לטוב אחרי הכל ויודעת שאם משהו קורה אז יש לזה סיבה
כן
כשהבנתי שאני בי ואסור לי מהתורה
ואז הבנתי שאני כועס על התורה ולא על ה'
כי זה שונה
ברור
אנונימי