3 תשובות
כן.
שימי טמפון, זה הכי נוח.
שימי טמפון, זה הכי נוח.
כן ברור.
^אני לא חושבת שאת צריכה בהכרח לשים טמפון
^אני לא חושבת שאת צריכה בהכרח לשים טמפון
כן, שימי טמפון וצאי:)
באותו הנושא: