2 תשובות
כן. מנסיון זו שיטה טובה.
למי שמיואש מדיאטות זה נותן מוטיבציה
אנונימית
לא..
אני אוכל מה שיש בבית ולפעמיים שאין אוכל אז אני אוכל חטיפים או מזמין לי משהו..