2 תשובות
כן. מנסיון זו שיטה טובה.
למי שמיואש מדיאטות זה נותן מוטיבציה
למי שמיואש מדיאטות זה נותן מוטיבציה
אנונימית
לא..
אני אוכל מה שיש בבית ולפעמיים שאין אוכל אז אני אוכל חטיפים או מזמין לי משהו..
אני אוכל מה שיש בבית ולפעמיים שאין אוכל אז אני אוכל חטיפים או מזמין לי משהו..
באותו הנושא: