3 תשובות
את אשכרה אני
היי.
זה בסדר שאת לא מקשיבה בשיעורים, יש אנשים כמוני וכמו עוד הרבה שלא יכולים להקשיב בשיעורים אבל עדיין ללמוד מעבר, זה לא אומר שאת בורה, פשוט אל תתני לעצמך להיכנס לפער..
דבר שני, לימודים והשכלה זה דבר מדהים שאנשים נוטים לקחת כמובן מאליו, תהיי שמחה שיש לך את האפשרות הזאת.
ודבר שלישי שזה בעיקרון הכי חשוב, אני חושבת שיש משהו בחיים שלך שגרם לך להגיע למצב הזה, משהו שקורה בבית/ עם חברים/ העבר שלך, משהו שאת יודעת טוב יותר ממני (גם אם לא עדיין) ואת צריכה לפתור אותו, משהו שאפילו לא קשור ללימודים.
ברגע שתשני את הגישה שלך, ותגידי לעצמך שאת תצליחי, זה יקרה.
בתת מודע שלך יש לך תפיסות על עצמך שאת לא מצליחה וזה מה שקורה בפועל, ברגע שהמודע שלך יגיד שאת תצליחי, זה יקרה.
נסי להשתפר כמה שאת יכולה
באותו הנושא: