6 תשובות
כי ככה בא לי
כי זה דופק להם את הבריאות והם בכלל לא מבינים עד כמה
כמוך
אתה כנראה קטין שלא מבין את ההשלכות של העישון ובגלל זה אתה פונה אל המבוגרים שייתנו לך מענה
כי זה הורג אולי?
כל סיגריה שאתה מכניס אתה הורג את עצמך, מוביל למחלות.. אף אחד לא רוצה להתמודד עם שיט כזה בגלל טעות שהוא עשה כשהוא ילד קטן ולא חשב עד הסוף. אנשים רק רוצים למנוע את זה
כי הם עוד לא אחראים מספיק ולא יודעים מספיק בשביל לומר 'לא'.
יעשנו כי זה "מאגניב" וזה ידפוק להם את החיים אחר כך.

תראה היום את כל המכורים כמעט כולם יגידו לך שהתחילו בגיל צעיר ועכשיו פשוט לא יכולים להפסיק.

יש לנו חבר במשפחה שכבר גר בהוסטל כי אין לו איפה לגור ואין לו כסף כי כל רגע שמגיע לסכום ישר שם הכול על סיגריות.
היום יש לו בערך 10% ריאות וכל שאר ה-90% כבר לא פעיל בגלל כל הסיגריות...
הוא חייב בלון חמצן כי הריאות לא עובדות.
ואתה יודע מה הוא עושה למרות שהוא שוכב עם בלון חמצן? הוא מתחנן לאנשים שיתנו לו סיגריה!

זו התמכרות חמורה.. אנשים לא מבינים את זה.
זה כל כך לא בריא. זה הורס את הריאות. זה פשוט גרוע
עדיין לא התפתחו
ילדים עדיף שישארו ילדים ומאוחר אוליי..