5 תשובות
פגעת בו זה מובן מאליו את יודעת איך זה קשה? דחית אותו ועכשיו את רוצה אותו זה מבלבל ופוגע..
תעברי הלאה
לפעמים שמקבלים סוג של "לא" פשוט עוברים הלאה, אולי זה מה שהקרנת לו..
את כן טובה, אל תכניסי את זה לעצמך לראש. הוא סתם משחק לך ברגשות, תתקדמי הלאה אל תתקעי עליו, מה זה השטויות האלה פעם שיהיה לו רגשות אלייך ופעם לא, אין כזה דבר. שיהיה החלטי את לא צריכה להיות פגועה בגללו הוא הפסיד אותך
שואל השאלה:
הקטע הוא שלא דיברנו על זה במפורש תמיד זה היה רמיזות ובהודעות.. אוף אבל עכשיו אני אוהבת אותו בחיים לא אהבתי מישהו ככה הוא מושלם אני לא יכולה ואני לא מבינה למה שהוא לא ירצה אותי בחזרה?!?!
אנונימית