9 תשובות
כן):
יותר מידי פעמים
שואל השאלה:
איך אתם מתמודדות/מתמודדים עם מה שעשה הגועל הזה?
איך אתם מתמודדות/מתמודדים עם מה שעשה הגועל הזה?
אנונימית
בלי עין הרע בלי עין הרע לא.
מקווה שזה גם לא יקרה בעתיד, מאחלת שלאפאחד לא יקרה את זה...
וסורי על שזה מה שעברת.
מקווה שזה גם לא יקרה בעתיד, מאחלת שלאפאחד לא יקרה את זה...
וסורי על שזה מה שעברת.
כן למישהי...
ככה זה בחיים. צריך ללמוד מול מי להיפתח. מול מי להשתחרר. בדרך כלל אחרי כמה אכזבות אמורים ללמוד ולפתח את היכולת להרגיש לבד לאיזה אנשים להתקרב. זה דבר שלומדים עם הזמן. עם הניסיון.
הזמן עשה את שלו, ניסיתי להתעסק בדברים אחרים וזה עזר.
תמציאי לך תחביבים..
תמציאי לך תחביבים..
כן זה קרה כמה פעמים עם מישהו מסויים אבל עם הזמן הבנתי שזה כל כך שגוי ורע אז התרחקתי וכרגע כדי למנוע מצב כזה איתו כל פעם שהוא שולח הודעה אני מחזירה את החומות שהוא דאג לשבור (-,-) ואני אדישה איתו
כן, נתנתי לו את כל הלב והנשמה שלי והוא היה אדיש אלי ועדיין אדיש כיום.
באותו הנושא: