9 תשובות
כן):
HOH
יותר מידי פעמים
שואל השאלה:
איך אתם מתמודדות/מתמודדים עם מה שעשה הגועל הזה?
אנונימית
בלי עין הרע בלי עין הרע לא.

מקווה שזה גם לא יקרה בעתיד, מאחלת שלאפאחד לא יקרה את זה...
וסורי על שזה מה שעברת.
כן למישהי...
ככה זה בחיים. צריך ללמוד מול מי להיפתח. מול מי להשתחרר. בדרך כלל אחרי כמה אכזבות אמורים ללמוד ולפתח את היכולת להרגיש לבד לאיזה אנשים להתקרב. זה דבר שלומדים עם הזמן. עם הניסיון.
הזמן עשה את שלו, ניסיתי להתעסק בדברים אחרים וזה עזר.
תמציאי לך תחביבים..
HOH
כן זה קרה כמה פעמים עם מישהו מסויים אבל עם הזמן הבנתי שזה כל כך שגוי ורע אז התרחקתי וכרגע כדי למנוע מצב כזה איתו כל פעם שהוא שולח הודעה אני מחזירה את החומות שהוא דאג לשבור (-,-) ואני אדישה איתו
כן, נתנתי לו את כל הלב והנשמה שלי והוא היה אדיש אלי ועדיין אדיש כיום.