התחברות
הרשמה
יואו יש איזה מישהו שהתחיל איתי בקבוצה איזשהי
ודיברנו מלא ואנחנו מתכננים להפגש בחול המועד (שבוע הבא) זה דייט ראשון ,אימלה אני בלחץ ...מה לעשות ,יש טיפים?
אני מרגישה שאנחנו קצת סגנון שונה כזה...ואני מפחדת שלא נתחבר .
גם הוא כל הזמן אומר חיימשלי, עולם שלי וזה לא הסגנון ...
25 במרץ 2018, 21:22
התחלות
קראש
דייט
תשובה אחת
שלחי פרטי
E
Eliav' כל אחד עולם ומלואו
באותו הנושא:
מישהו שהתחיל איתי רשם לי בוואצאפ מה יהיה איתך הייתי חוטף אותך, למה הכוונה? הוא מעוניין באמת?
היה פה איזה מישהו שהתחיל להתכתב איתי לא משהו מטריד הי כזה
יש מישהו בעבודה שלי שהתחיל איתי ו...
אתמול מישהו שהתחיל איתי קבע איתי להיפגש בעשר ושהוא היה באיזור שלח הודעות ולא עניתי לו, אני מרגישה חרא כי הוא חמוד וחתיך
פעם הייתי יותר מלאה והתחילו איתי המון הרזיתי ועכשיו לא מתחילים איתי למה?
איזה ילד אחד שהתחיל איתי רוצה שאני אבוא אליו הביתה כי יש לו בית ריק, זה מה שאני חושבת שזה?
יואו איזה נוסטלגיה... מישהו זוכר איך קוראים לה?
מישהו מהשכבה שהתחיל איתי למרות שאני לא מכירה אותו ובחיים לא דיברתי איתו והיום..
אתם לא מבינים איזה נורא. אתמול הייתה מסיבה והתנשקתי עם חבר שלי והיה איזה מישהו שהתחיל איתי וחבר שלי עכשיו חושב שהתנשקנו
יש מישהו ממש חמוד שהתחיל איתי בכיתה יב ואמא שלי לא מרשה לי לצאת איתו מה לעשות? אני בת 17
יש ילד שהתחיל איתי באינסטגרם ועברנו לווצאפ והוא היה איתי בבית ספר בכל מקרה הוא חמוד בעיני, קיצור הוא שלח לי "ערה?"