התחברות
הרשמה
קמתי היום בשלוש אחרי הצהריים ואכלתי קורנפלקס עם קצת חלב ואני לא רעבה יותר, זה בסדר?
28 במרץ 2018, 18:26
קורנפלקס
חלב
מתכונים
2 תשובות
אני גם קמתי בשתיים ורק עכשיו אכלתי שוב אז בינתיים זה בסדר
גם יום אחד לא יקרה כלום פשוט מחר תאכל נורמלי
נ
נינו123
כן...
I
I love pizza
באותו הנושא:
אומרים שאסור להתקלח אחרי 12 בלילה כי זה מעיר את המתים, אתמול התקלחתי בשלוש בלילה ו..
קמתי לפני חצי שעה, לאכול ארוחת בוקר או צהריים?
אם אני קמה בצהריים אז לאכול ישר ארוחת צהריים או ארוחת בוקר?
יש פה כאלה שיש להם חברים בבית ספר והם איתם אבל לא נפגשים איתם אחרי הצהריים?
עד כמה זה נורא שישנתי מאחד בצהריים עד עכשיו ועכשיו קמתי?
קרה לכם שקמתם ממש מאוחר ואכלתם ישר ארוחת צהריים ולא בוקר?
החופש שינה לי את כל הסדר של שעות השינה. אני הולכת לישון ב6 בבוקר וקמה בשלוש או ארבע בצהריים
אתמול הלכתי לישון ב12 בלילה ונרדמתי בשלוש וחצי, קמתי בשבע, היום הייתי ועדיין ממש עייפה,
אני בדיאטה, אם קמתי בשתיים בצהריים, לאכול ארוחת בוקר או לאכול ארוחת צהריים?
דיברתי עם מישהי בער"ן היום אחרי הצהריים בצאט (בערך בחמש) והיא לא רצתה לדבר איתי אז היא אמרה לי שלא להיכנס היום לצאט.
אני עם מישהו בקטע ושלחתי לו הודעה בערך בשלוש בצהריים, של מה קורה..