2 תשובות
אולי את בי
אני מאוד מזדהה איתך, אם את נמשכת לבנות זה סבבה לגמרי ואין פה שום בעיה, לי אישית יש את התחושה הזאת כבר 3 שנים, אבל אני מחכה עם זה כי זה גיל ההתבגרות והכל מבולבל, ממליצה לך לחכות גם ולראות לאן זה מתפתח, תעדכני אותנו :)