4 תשובות
בטח, ממליצה לך להשלים גם בהיי קיו, הם ממש טובים הצלחתי לשפר שם ממש טוב את הציונים שלי, במיוחד במתמטיקה
שואל השאלה:
שמעי אני אפילו לא צריך קורב פשןט לומד עצמאי בכיף שלי, אני פשוט ניגש למועדי חורף וקיץ וזהו?
שמעי אני אפילו לא צריך קורב פשןט לומד עצמאי בכיף שלי, אני פשוט ניגש למועדי חורף וקיץ וזהו?
אנונימי
ברור. רק שבבתי הספר מחליטים למרוח את זה 2-3 שנים.
כן
באותו הנושא: