4 תשובות
בטח, ממליצה לך להשלים גם בהיי קיו, הם ממש טובים הצלחתי לשפר שם ממש טוב את הציונים שלי, במיוחד במתמטיקה
שואל השאלה:
שמעי אני אפילו לא צריך קורב פשןט לומד עצמאי בכיף שלי, אני פשוט ניגש למועדי חורף וקיץ וזהו?
אנונימי
ברור. רק שבבתי הספר מחליטים למרוח את זה 2-3 שנים.