11 תשובות
כשרואים יותר יפה
שלא רואים יותר יפה בעיניי
לא מבחינת צניעות אבל מהיופי
שרואים כל כך הרבה יותר יפה בפער
לדעתי- כשרואים את הבטן יותר יפה
כשרואים
שרואים
~^O^~
כשרואים את הבטן יותר יפה.
שרואים את הבטן, תלוי הנכנס שאת שמה..
אנונימית
כשרואים את הבטן
זאת בלבן הרבה יותר חמודה..
שרואים את הבטן.
רק עם ג'ינס גבוה זה יפה שלא רואים, בדיוק כמו בתמונה