9 תשובות
תתחילי להתכונן עכשיו יש לך זמן
יושבת ללמוד עכשיו
ומבקשת מחברה או ידיד שיודע את החומר לשבת לידך לכל מקרה:)
אבל תשבי ותלמדי עכשיו!
בהצלחה!
תתכונני עכשיו.
בהצלחה (:
תנצלי את הזמן שיש לך עכשיו.
תבקשי סיכומים מחברות ותעברי על החומר.
בהצלחה :)
תנסי לקבוע עם חברה שיודעת את החומר פיקס ושתלמדו ביחד.
אנונימית
תתחילי ללמוד עכשיו, את יכולה ללכת לחברה שתעזור לך או לבקש שישלחו לך סיכומים אם יש..
תנצלי את הזמן שעוד נותר לך ותלמדי למבחן:)
תתחילי להתכונן
תתחילי להתכונן..
תלכי להתכונן.
עדיף לדעת קצת מאשר לא לדעת כלום.