4 תשובות
כלום..
יש כל מני מסלולים של בגרות וזה מסלול אחד מהם.
יש כל מני מסלולים של בגרות וזה מסלול אחד מהם.
שואל השאלה:
כן אבל הייתי רוצה לצאת עם מישהו במסלול רגיל לפחות
אוף אני מרגישה רע שאני חושבת ככה כי הוא ממש נחמד
כן אבל הייתי רוצה לצאת עם מישהו במסלול רגיל לפחות
אוף אני מרגישה רע שאני חושבת ככה כי הוא ממש נחמד
אנונימית
זה ממש לא רע, זה לא הכל בחיים חוץ מזה שאתם לא מתחתנים, כולה בני נוער וחוץ וזה שיש לי חברה ממש טובה במבר והיא יותר חכמה מחצי מהחברות שלי, אל תתני לזה להרחיק ביניכם
לא
באותו הנושא: