7 תשובות
תבקשי מאמא שלך שתביא
לא נורא, קורה
אבל לפחות תכבדי!
אני משתדל לכבד את היום, עומד בצפירה, צופה בטקסים בשקט פשוט שכחתי, בגלל זה שאלתי אם זה כל כך נורא.
זה לא נורא
קורה לכולם
קורה לכולם
זה שלא ששמת חולצה לבנה לא אומר שאתה לא מכבד זה כולה צבע של חולצה, וכל עוד אתה מכבד בכללי את יום השואה ולא מפריע בטקסים ובכל הדברים אז זה בסדר.
צבע של חולצה לא אומר שאתה לא מכבד את היום הזה, אם שאלת בכלל את השאלה הזאת למעשה אתה כן מכבד.
זה קרה לי פעם אחת, זה בסדר.
זה קרה לי פעם אחת, זה בסדר.
באותו הנושא: