2 תשובות
זה הכל בהרדמה. האזור של הפה משותק. לא כואב כלום בטיפול. ממש לא מרגישים.
בזריקת ההרדמה מרגישים דקירה.
תרגעי הכל יהיה בסדר, תלוי כמה נשבר אם נשבר חלק קטן פשוט ישלימו לך את זה וזהו, כמו סתימה
אנונימית