26 תשובות
מנשקת אותו ברור
עדיף מאשר שיפגע בעצמו
עדיף מאשר שיפגע בעצמו
שואל השאלה:
איך אפשר לחסום במציאות?
איך אפשר לחסום במציאות?
אנונימי
הייתי מפנה אותו/אותה לפסיכולוג
מנשקת אותו, כולה נשיקה. לתת לבן אדם לפגוע בעצמו רק כי אני לא רוצה לנשק אותו? ולא, אני לא מתייפייפת. ברצינות.
מנשקת אותו ולא יוצרת קשר איתו אחכ
אנונימית
האקס שלי איים להתאבד אחרי שזרקתי אותו 0_0
תגידי לו שישכח מזה ושזה עליו את לא יכולה לקחת אחריות על שטויות שהוא עושה
תגידי לו שישכח מזה ושזה עליו את לא יכולה לקחת אחריות על שטויות שהוא עושה
שואל השאלה:
זה לא היה מונע ממנו לחתוך. זאת שאמרה לפנות לפסיכולוג
זה לא היה מונע ממנו לחתוך. זאת שאמרה לפנות לפסיכולוג
אנונימי
אתה סוחט אותה רגשית וזה לא מתאים ולא פייר כלפיה, להתנשק לא נותן כלום בלי רגש או בכח
אנונימי
כמה שאנונימי צודק
שואל השאלה:
מי דיבר עלי? דיברתי על מקרה תיאורטי. אין פה סחיטה ושום דבר לא נעשה בכוח, היא יכולה לסרב והוא יחתוך ורידים. יש לה 2 התלבטויות אחת נשיקה אחד שהוא יחתוך ורידים. היא לא תסבול מהנשיקה הבחורה יסבול מהחיתוך ורידים
מי דיבר עלי? דיברתי על מקרה תיאורטי. אין פה סחיטה ושום דבר לא נעשה בכוח, היא יכולה לסרב והוא יחתוך ורידים. יש לה 2 התלבטויות אחת נשיקה אחד שהוא יחתוך ורידים. היא לא תסבול מהנשיקה הבחורה יסבול מהחיתוך ורידים
אנונימי
שואל השאלה:
הבחור*
הבחור*
אנונימי
שואל השאלה:
הבחור מסתובב עם אולר או סכין אז הוא יעשה את זה פשוט שניה אחרי שתגידי לא
הבחור מסתובב עם אולר או סכין אז הוא יעשה את זה פשוט שניה אחרי שתגידי לא
אנונימי
לא אמרתי שאתה אלא לצורך הדיון
זה סחיטה רגשית ועוד איך
זה מבחינתי כמו לסחוט בנאדם בכסף רק שפה זה רגשות, שאתה אומר לבחורה או שתנשקי אותי או שאני חותך אתה לא מציב לה אופציה אחרת
מישהי תיקח עליך אחראיות שתתאבד?
איזה אופציה אתה משאיר לה? מה זה אם לא סחיטה ועוד בניגוד לרצונה
להכריח אדם להתנשק שאין לך רגשות ומתוך פחד שהחיים שלך יהרסו...
אם היא עושה את זה מפחד היא נסחטה על ידך רגשית, היא מרגישה רע שעשתה משהו בניגוד לרצונה וזה מפחיד להתעסק עם אדם כזה
בפעם הבאה זה יהיה סקס או שאתאבד
לאן זה יכול להגיע...
בהחלט סחיטה
זה סחיטה רגשית ועוד איך
זה מבחינתי כמו לסחוט בנאדם בכסף רק שפה זה רגשות, שאתה אומר לבחורה או שתנשקי אותי או שאני חותך אתה לא מציב לה אופציה אחרת
מישהי תיקח עליך אחראיות שתתאבד?
איזה אופציה אתה משאיר לה? מה זה אם לא סחיטה ועוד בניגוד לרצונה
להכריח אדם להתנשק שאין לך רגשות ומתוך פחד שהחיים שלך יהרסו...
אם היא עושה את זה מפחד היא נסחטה על ידך רגשית, היא מרגישה רע שעשתה משהו בניגוד לרצונה וזה מפחיד להתעסק עם אדם כזה
בפעם הבאה זה יהיה סקס או שאתאבד
לאן זה יכול להגיע...
בהחלט סחיטה
אנונימי
הייתי יושבת איתו מדברת איתו ומסבירה לו שהוא לא נורמלי ושהוא חושב בצורה מטומטמת ומורידה אותו ממני.
וממש אבל ממש לא הייתי מנשקת אותו. אף אחד לא יסחוט אותי ככה.
יום אחרי הוא יגיד לי שאו שאני שוכבת איתו או שהוא מתאבד?
מה הלוז? זה לא נגמר בחיים!
וממש אבל ממש לא הייתי מנשקת אותו. אף אחד לא יסחוט אותי ככה.
יום אחרי הוא יגיד לי שאו שאני שוכבת איתו או שהוא מתאבד?
מה הלוז? זה לא נגמר בחיים!
לא הייתי מנשקת אותו.
מה זה היה נותן?
אחרי זה הוא ידרוש גם סקס ואם לא הוא יתאבד?
הייתי מדברת איתו ואם הוא לא מבין מפנה אותו לפסיכולוג שיעזור לו
מה זה היה נותן?
אחרי זה הוא ידרוש גם סקס ואם לא הוא יתאבד?
הייתי מדברת איתו ואם הוא לא מבין מפנה אותו לפסיכולוג שיעזור לו
לא הייתי מנשקת אותו נו באמת
אנונימית
זה סחיטה/ אולטימטום/ איך שלא קוראים לזה. שיחתוך.
לא מנשקת אותו, למה שאני אנשק מישהו שאני לא רוצה? הוא רוצה לגרום לעצמו סבל? שיהנה. אני לא ארגיש לא בנוח בשביל למנוע את זה
לא הייתי מנשקת אותו, זה כן היה סבל בשבילי כי זאת תהיה הנשיקה הראשונה שלי ^-^ הוא לא יכול להציב לי תנאי כזה ואני לא אחראית על מה שהוא יעשה אם אני לא אנשק אותו כי זאת זכות שלי.
בורחת כי אנשים עם אובססיות חולניות מפחידים אותי
אגיד לו שימשיך לחתוך את עצמו. בכיף
אנונימית
בטעות
אנונימית
בטעות
אנונימית
אני אנסה לדבר איתו אם זה יראה לי שהוא באמת מתכוון לחתוך את עצמו ולהבין מה קרה ואיך הוא הגיע למצב כזה
אומרת לו שיש לי חבר ואני מצטערת, הוא בטח ירד מזה אחרי שהוא יבין שיש לי חבר. וכנראה מדברת על זה עם מורה/יועצת ואומרת להם לשים עין קרובה על אותו הילד.
אבל מי אמר שזה בבית ספר
באותו הנושא: