2 תשובות
אני לא אוהבת את איך שהם מתנהגים או בכללי את האופי של שניהם, הם פשוט צבועים.
אבל דעתך זו דעתך.
אבל דעתך זו דעתך.
מה חמודים מה
והולוגים שלהם מעפנים
בן זיני מכוער
טיילור שרלילה
הם עושים קליקבייטים מביכים
כל מה שקורה בינהם זאת פדופיליה
עצוב בכלל שהם מה שילדים בדור הזה צריכים לגדול אליו, מישהו צריך לעצור אותם כבר כי הם רק מביישים את עצמם.
יותר כמו שרמוטיילור ובן זו*ה
והולוגים שלהם מעפנים
בן זיני מכוער
טיילור שרלילה
הם עושים קליקבייטים מביכים
כל מה שקורה בינהם זאת פדופיליה
עצוב בכלל שהם מה שילדים בדור הזה צריכים לגדול אליו, מישהו צריך לעצור אותם כבר כי הם רק מביישים את עצמם.
יותר כמו שרמוטיילור ובן זו*ה
אנונימית
באותו הנושא: