4 תשובות
הוא מרגיש לי טוב אוטומטית רק בגלל שזה אלבום של קניה חח אבל חוץ מזה, הוא די עלוב.
לא אהבתי בכלל.
שואל השאלה:
לעיתים נדירות כיף לשמוע אותו דווקא למרות שהוא חרא דבר חח
אלבום של קניה = אורגזמה
אפילו אם זה טלופ

חחח
שואל השאלה:
חחח תכלס