3 תשובות
תנסי להתעסק בדברים אחרים ולחשוב שעכשיו הם במקום טוב יותר והם נחים...
עם כמה שעצוה לומר את זה זה ידעך לאט לאט נקווה לימין טובים יותר
אני בטוחה שחברים שקרובים אליהם עצובים יותר ובכל זאת ממשיכים בחייהם..