3 תשובות
אני חושבת שזה הגיוני שמקרה שכזה יעלה לך רגשות כאלו ובמיוחד שאת בערך מזדהה עם העניין, גם אני כמעט נפלתי וכבר היה ילד שנפל ומת. את לא מגזימה אבל לא צריך להתעסק בזה יותר מידי.. זה סתם יגרום לך להרגיש רע ואם זה באמת מפריע לך לכי לדבר עם מבוגר אחראי שאת סומכת עליו
ותספרי להורים שלך בדיוק את מה שרשמת פה..
ואת בכלל לא מגזימה.
צריך לעשות סוף למסלולים שמסכנים חיים.
שואל השאלה:
מה ההורים שלי יעשו עם זה? הם יודעים
אנונימית