5 תשובות
מושלם! אני מתה על הסגנון הזה
חמוד מאוד
אהבתי מאוד. ולא בגלל שהוא צמוד, אני אוהב את הסגנון
ואוו כן ממש אהבתי אני הולכת לקנות לעצמי גם ברשותך... xd
באותו הנושא: