3 תשובות
כן בערך... כי הכל פתאום מוזר ושונה כזה ולא נראה אמיתי כמו של פעם.
כמובן. גם בערוץ השידור החי, לא תראי את זה בזמן אמת, אלא בדיליי, על מנת לספק להפקה זמן לערוך, ולחתוך קטעים מסויימים. קטעים אלו הם הקטעים שבסופו של דבר מוטמעים בפרק. אם אין ריב או וויכוח, תוכלי לצפות בזה בלייב. אם קורה מקרה, תהיי בטוחה שלא תצפי בו בשידור החי אלא בפרק עצמו
כמה זמן פרסומות בהאח הגדול?
זמן בדקות אני פשוט צריך ללכת להתקלח
זמן בדקות אני פשוט צריך ללכת להתקלח
אנונימי