התחברות
הרשמה
זה כל כך עצוב ומדכא שהזמן עובר מהר נכון?
7 במאי 2018, 22:48
זמן
מצב רוח
עצב
תשובה אחת
אני שמחה שהזמן עובר מהר, ככה אפשר לחוות את כל הדברים שרוצים בלי לחכות
Skylight
באותו הנושא:
נכון גם אתם הייתם רוצים לקרוא את המחשבות של הקראש בזמן שאתם עוברים לידו?
רק אני או שהזמן עובר ממש ממשש מהר בזמן האחרון?
להישרף ולהשתזף - זה נכון שאחרי שנשרפים בים, השריפות הופכות לשיזוף? אם כן, תוך כמה זמן זה קורה ואחרי כמה זמן שיזוף 'עובר'?
הזמן עובר כל כך מהר, נכון?
זה נכון כשאוכלים הרבה הבטן מתנפחת ואז שעובר זמן הבטן משתנה?
אני מרגיש שכמעט עמדתי לבכות כי אני בדיכאון והחיים שלי מדכאים ועצובים... אבל לא בכיתי כי אסור לי
איך להיות רגועה? אני כל הזמן בלחץ! זה ממש מעצבן ומדכא
רק לי ממש עצוב שקורן עזב את מיי ווייב? זה מדכא אותי לא יודעת למה הוא חסר אני מרגישה שכבר לא שווה לצפות.
זה נכון שרוב האנשים עוברים בדרך כלל טסט ראשון?
תגידו זה נכון שנהוג אחרי שעוברים טסט לתת למורה מתנה?
אפשר משפטים מדכאים\עצובים על החיים? או בכלל משפטים עצובים?