4 תשובות
אם את מביאה מינוס או פלוס לתגובה זה נועץ
כי האתר חושב שאת חושבת שזה מעניין אם הגבת!
כדי שתקבלי תגובות של אחרים אם תהיינה כאלה.
שואל השאלה:
גם על השאלה הזאת שלי זה מראה שנעתי ולא נעצתי ואני לא עושה על תגובות פלוסים
גם על השאלה הזאת שלי זה מראה שנעתי ולא נעצתי ואני לא עושה על תגובות פלוסים
אנונימית
באותו הנושא: