4 תשובות
אם את מביאה מינוס או פלוס לתגובה זה נועץ
כי האתר חושב שאת חושבת שזה מעניין אם הגבת!
כדי שתקבלי תגובות של אחרים אם תהיינה כאלה.
שואל השאלה:
גם על השאלה הזאת שלי זה מראה שנעתי ולא נעצתי ואני לא עושה על תגובות פלוסים
אנונימית