2 תשובות
זה רומן נוער די טיפוסי. הוא יחסית משעמם ואיטי. הרבה יותר מדי עמודים עד שקורה משהו. האישיות היחסית שטחית של הדמויות (אתם אוהבים לקרוא כל הכבוד) בהחלט מיועדת למצוא חן לקהל הצעיר יותר

הייתי אומר 12-16