28 תשובות
כן זה בית ספר דתי מה ציפית
תמחקי את התמונה
אנונימי
ממש לא צודק, תתלונני עליהם למשרד החינוך. מה שאת בוחרת להעלות לאינטרנט זה זכותך
אנונימית
כן זה פוגע בכבוד הבית ספר תמחקי
הגיוני.. תורידי. אצלינו מעיפים על דברים הרבה פחות קשים מזה.. וכשלא שמים פס על משרד החינוך תכלס הם יכולים לעשות מה שבא להם.. במיוחד אם הגדירו משהו דומה במשרד החינוך שעל זה מותר להם להעיף.
ככה זה בביהס דתי
שמעתי על מלא בנות שזה קרה להן והעיפו אותן
אם את לא רוצה שיעיפו אותך תמחקי
אין להם זכות איזה חוצפה
פשוט תעשי את האינסטגרם שלך פרטי והם ירדו ממך כי לא יהיה להם הוכחות
כן.. תמחקי וזהו
ממש לא זה חיים שלך
זה שזה מוריד מהשם הטוב של בית הספר למי אכפת? מי אמר בכלל שהיא דתייה? אז היא לא יכולה להיות בבית ספר דתי סתם? אולי כי זה קרוב לה לבית חשבתם? אם בחיי היום יום שלה היא לא דתייה וההורים שלה מרשים לעשות את התמונות האלה מה אכפת להם? תדברי עם ההורים
זה איום ואסור להם

*מינוסים יתקבלו בברכה*
לא קשור למינוסים ^^ את מדברת שטויות, יעיפו אותה ואז מה? היה שווה שתישאר התמונה הזו? וכן. אפשר להעיף על כזה דבר. מי שחושב שלא חי בסרט ולא מכיר שום מוסדות לימוד דתיים
אז אם זה באמת ככה שתמחק את התמונה אבל הם לא יכולים להעיף אותה על דבר כזה זה משהו שהיא עושים בחיים האישיים שלה
זה שיש לי סמארטפון משלי בבית זה לא חיים אישיים? ו3 מהכיתה שלי עפו על זה כשנתפסו..
העיפו אותי בגלל דברים כאלה וגם אני למדתי בבית ספר דתי.. לדעתי זה חדירה לפרטיות ואסור להם להגיד לך דבר כזה זה לא עניינם ואני לא רואה פה קשר למוניטין של הבית ספר
הם לא יכולים להתערב בחיים האישיים שלך מחוץ לבית ספר לדעתי
אני גם בבית ספר דתי ואם היו אומרים לי למחוק את התמונה בחיים לא הייתי מוחקת כי זה לא העיניין שלהם
אנונימית
ממש לא צודק מה זה השטויות האלה.
נכון שזה בית ספר דתי ולבית ספר היא לא תבוא עם מכנס או בגדים לא "צנועים" אחרים אבל באיזה זכות הם מתערבים לה בחיי היום יום, ובטח ובטח שלא במה שהיא מעלה לאינסטגרם האישי שלה
איך יכולים להעיף לא הבנתי?
אם אין שום דבר בתמונה שמזכיר את הבית ספר אין לבית ספר שום זכות לעשות כלום.
על מה פאקינג מינוס אני בבית ספר דתי ואין להם שום זכות לעשות את זה
אז קפצו לי כל מי שעושה מינוס
לכל האנשים פה שאומרים שהבית ספר צודק.. כל עוד היא לא הסתובבה עם ביקיני בשעות הבית ספר אין להם את הזכות להעיר לה על זה. לא כל מי שבבית ספר דתי הוא באמת דתי. יש כל מיני סיבות..
אנונימית
חחח מי הם חושבים שהם?
אין שום חוק של משרד החינוך נגד להצטלם בבגד ים ולעלות לאינסטגרם
רק על זה שהם עוקבים אחריך ומאיימים עליך ככה צריך לסגור להם תבצפר.
זה ממש לא צודק ואין להם שום זכות להעיף אותך על דבר כזה
הם יכולים להעיף כי זה לא לרוח הבית ספר. מה נראלכם מקבלים את כולם? זה חלק מהתקנון של הבית ספר. גם אצלנו מעיפים. נורמלי לגמרי. הבית ספר רוצה לשמור על רמה גבוהה. זה בדיוק ההבדל בין חילוני לדתי ואני בשוק שאתם אומרים לה להתלונן. לכל מסגרת יש חוקים משלה וכל עוד את חלק מהמסגרת הזאת את צריכה להקשיב לחוקים
תמחקי את התמונה אין מה לעשות זה סתם נראה לכם חדירה לפרטיות וכל החרא הזה אבל אתם רובכם לא באמת יודעים מה עומד מאחורי זה, נתחיל מזה שמישהי שלומדת בבית ספר דתי זכאית לפטור מהצבא, המדינה לא רוצה שסתם חילוניות יבואו לבית ספר דתי רק בשביל הפטור, לכן כדי לא לאפשר את זה, לבית ספר יש את כל הסמכויות גם להעיף תלמידות על סמך דברים שקורים מחוץ לבית ספר, לא טוב לך? תעברי לבית ספר חילוני ותשרתי בצבא כמו כולם!
לא מדויק^ מי שלומדת בבית ספר דתי אין לה פתור מהצבא. היא צריכה ללכת להצהיר שהיא דתיה ושהיא אוכלת כשר ולא נוסעת בשבת ורק אז יהיה לה פתור מהצבא על סמך גורמים דתיים. אבל הרבה פעמין מביאים לאולפנות דיין שבאותו יום כולם יצהירו וככה ההליך פחות מסובך
אל בית ספר והחוקים שלו וברור שלכולנו יש את החוקים שאנחנו לא שמים עליהם אבל ככה זה כשאת משתייכת למקום מסוים את צריכה לכבד אותו. אם לא מתאים לך בית ספר דתי תעברי בצפר.. וזה בדיוק מה שהייתי אומרת למישהי שלא מתאים לה שאסור להם שורטים בבצפר.. את בחרת להשתייך למסגרת הזאת שאוסרת את הדברים האלה. תכבדי..

ואת יודעת מה? יכול להיות שזה מסובך בשבילך לעבור בית ספר ושטוב לך בבית ספר ההוא ובמקביל טוב לך עם הדרך שלך וזה בסדר. יש הרבה כאלה.. מחוץ לבית ספר תעשי מה שטוב לך אבל כשאת במסגרת תכבדי

ועוד משהו.. איך למען השם ההנהלה *הדתית* יודעת שהעלת תמונה חושפנית באינסטגרם?
אין להם שום זכות ואם כבר את יכולה להגיש תלונה למשרד החינוך על חדירה לפרטיות אם כבר זאת היתה תמונת פרופיל בוואצאפ אבל פאקינג אינסטגרם מה אתם עוקבים אחריה ומסתכלים על מה שהיא מעלה הייתי מחשיב את זה כהטרדה.
על מה מינוס כוסעמק קפצו לי כולכם.
אתם לא בבית ספר דתי בשביל לדעת אני כן. לכו זדיינו
אנונימי
מה הקשר הטרדה? אם היא העלתה לאינסט סימן שלא אכפת לה שיראו את התמונות
עצם זה שמעירים לה על התמונות.
זאת רשת חברתית ולא יכולים להעיר על זה בחירה שלהם שהם מסתכלים על זה.
אנונימי
זה צודק, בכל חברה יש את הסטנדרטים שלהם ומי שרוצה להיות בחברה הזו חייב לכבד את הסטנדרטים, כמו שהחברה החילונית הסטנדרט הוא ללבוש מכנסיים ומי שלא יילבש מכנסיים ברחוב יעצרו אותו. אם את רוצה להישאר שם תמחקי את התמונה בשקט ואם לא אז תעשי מה שנראה לך. לדעתי האישית היא שאישה צריכה לכבד את הגוף שלה, אבל זה כבר בחירה שלך ואני לא נכנס לך לעניינים
אבל מבחינתם זה נוגד את הדת ואין סיבה שהיא תמשיך להיות בבית ספר דתי. לאולפנות יש חוקים נוקשים בעינינים כאלה. ואיך הם יודעים? את האמת? בנות מלשינות
מה הבעיות שלכם בחיים לא כל מי שבבית ספר דתי הוא דתי או דתיה
הם לא יכולים להעיר לך על משו בחיים הפרטים שלך
הם יכולים להעיף אותך אם את הלכת עם שורט לבית ספר או משו כזה
אבל מי שלא דתי לא יכול להיו. בבית סםר דתי. זאת הנקודה שאתם מפספסים
באותו הנושא: