התחברות
הרשמה
מישהו יכול לרשום לי איך רושמים באותיות באנגלית כל אנרגיה? נגיד אנרגיה פוטנציאלית גובה זה Ep
מה זה Ek?
ואיזה עוד כאלו יש?
14 במאי 2018, 15:21
אנרגיה
מילים
מכתבים
תשובה אחת
ek זו אנרגיה קיומית
eh זו אנרגיית גובה(לפחות ממה שאמרו לנו)
יש eelc שזו אנרגיה חשמלית נראה לי
נ
נינו123
באותו הנושא:
אם הייתם יכולים לרשום לקראש שלכם הודעה מאנונימי, מה הייתם רושמים?
גם לכם זה מציק בעין שמישהו/י רושם/ת 'עם' במקום 'אם' ולהפך? וטעויות של זכר ונקבה שבמקום לרשום אליכן רושמים אליכם ולהפך?
השנה החלטתי שאני משתמשת ביומן! אפשר רעיונות מה לרשום? מה אתם רושמים לדוגמא חוץ משיעורי בית
איך רושמים ג'ימל באנגלית? יש לי חשבון בג'ימל ואני לא יודעת איך כותבים את זה באנגלית אז מישהו יודע ויכול לרשום לי?
עם אני רוצה לרשום למשהו להתאמץ ככה רושמים (תתאמץ)?
התחפשתי לערפדית עם חברים ואני רוצה לרשום באנגלית "ערפדים" איך רושמים את זה?
ידיד שלי רושם לי " אני רעב מהאני יאכל" מה אפשר לרשום לו מצחיק?
איך רושמים מילת, מלת או מלאת ברירה? אני רוצה לרשום "אני כותבת לך את זה מילת/מלת/מלאת ברירה
ככה רושמים תעווה? זה נכון לרשום את זה?
מי שטוב בכתיבה באנגלית יכול לרשום לי איך רושמים פסקת טיעון?
רשמו לי עכשיו באנגלית אני מקווה שניפגש שוב באנגלית לרשום אני גם מקווה? אם כן אז איך רושמים את זה