רק אני חושבת שסימה קצת הגזימה עם הבכי שלה כשטאי עזב את הבית? יחחח היא בכתה כאילו הבן אדם מת מה נסגר איתה .?! וגם כשאינה עזבה חחח איך היא בכתה וואי הגזימה נכון?
17 במאי 2018, 16:54
2 תשובות
ככה זה באח הגדול הכל מוגזם ואל תשכחי שהם מנותקים מכל דבר אפשרי ומה שיש להם זה דיירים אחרים להאחז בהם ושדיירים עוזבים זה קשה להם כי זה בעצם הדבר היחיד שיש.להם שם