התחברות
הרשמה
כשרושמים למישהו מכתב באנגלית אז חייבים לרשום בהתחלה Dear Shira או שאפשר גם To Shira?
18 במאי 2018, 12:40
כתיבה
משפט
מילים
2 תשובות
את לא חייבת להגיד dear. זה בשביל להגיד "היקרה"
ס
סבתא ימימה(יודעת ורואה הכל)
לא חייב
אפשר גם for shira
A
Avatar
באותו הנושא:
איך עונים למישהו שרושם "חיים שלי"? XD
מה לענות למישהו שרושם לי "את מוזמנת לקפוץ לי" אפשר עקיצה?
כשרושמים באיביי את הכתובת משלוח צריך לרשום אותה בעברית או באנגלית?
מה לענות למישהו שרושם לך היי ומה לענות למישהו שרושם לך שלום
לרשום למורה שלי באנגלית מכתב תודה באנגלית או בעברית?
למה באנגלית כשרושמים listen בעבר רושמים listened ולא listenned?
אני צריכה נושא באנגלית לכתיבת מכתב למישהו על אירוע כלשהו.. מישהו יכולה להביא לי נושא?
כשרושמים באנגלית s עם גרש כזה (מצורף לאיזושהי מילה), אז כשהגרש הוא לפני הs זה שייכות נכון? אז מה זה כשהגרש הוא אחרי הs?
להפוך את הכתב בתכנת word - האם ניתן להפוך בוורד כתב גדול לכתב קטן (באנגלית) בצורה אוטומטית?
איך רושמים מכתב אהבה למישהו? אני לא יודעת איך רושמים מכתב אהבה למישהו!
אני צריכה בבקשה מכתב תודה למורה פרטית באנגלית בעברית?